Страницы

понедельник, 18 января 2021 г.

Паста-ангел))

І навздогін моєму різдвяному ангелу ще один))

Як і кожна історія, ця має пролог)
Чи треба вам казати, як я люблю людей, які щиро захоплюються чимось і досягають в якійсь сфері справжніх висот. Вже кілька років я спостерігаю за руками, які вміють звичайну пасту (макаронні вироби) перетворювати на витвори мистецтва. Думка спробувати й самій народилася давно, адже здається, це так просто! Взяв макаронину і вермішелинку і зліпив докупи)) Нарешті моє бажання переважило лінь і в пошуках новорічного настрою захотілося створити маленьку іграшку на ялинку. В мережі ж купа ідей!)))
Оооо, я вам скажу!😁 Думаю, другого разу не буде))) Але як би там не було, янголятко народилося і я, звісно, показала подрузі, а вона наспівала мені дифірамбів😊
І усе це вкупі і дає той святковий настрій, якого я так чекала))
*а якщо захочете побачити справжнє диво і не вірити власним очам, то погортайте світлини тут:



Це, звісно, не альтер-скрап, але іноді дуже корисно виходити із звичних рамок))

Комментариев нет:

Отправить комментарий

. Также интересно...